Czy Ciebie to dotyczy?

Masz w ofercie
apartamenty, domki letniskowe, pensjonat, pokoje gościnne, villę ale Twój kalendarz rezerwacji
świeci pustkami?

Masz już dość tego najmu
krótkoterminowego?
Myślisz o sprzedaży
swojej nieruchomości, jako najszybszym
pozbyciu się problemu?

Narzekasz na niski zwrot z inwestycji? Zainwestowałeś duże pieniądze w zakup i urządzenie swojej nieruchomości?
Wydawało Ci się, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a jednak inwestycja nie zwraca się i nie wiesz, jak to zmienić?
Większość firm zarządzających nieruchomościami
na wynajem zmaga się z tymi wyzwaniami,
wnika to min. z:

Konkurencji na rynku
W obliczu rosnącej liczby ofert wynajmu krótkoterminowego, firmy muszą konkurować o uwagę potencjalnych gości. Brak skutecznej strategii marketingowej może prowadzić do niskiej widoczności i braku rezerwacji.

Braku personalizacji oferty
W przypadku standardowych, mało unikalnych nieruchomości, właściciele mogą napotykać trudności w przyciąganiu gości. Brak dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb klientów może prowadzić do ograniczonej atrakcyjności oferty w porównaniu z konkurencją.