0

Regulamin Mentoringu

Regulamin Audytu

REGULAMIN SKLEPU

 

I.POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu jest Alicja Strzelczak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Allwash Alicja Strzelczak pod adresem ul. Kołobrzeska 7a, 78-123 Siemyśl, NIP: 6711685099, REGON: 320142040, posługująca się adresem e-mail: alicja.strzelczakk@gmail.com oraz numerem telefonu: 668 461589.

  2. Sklep jest prowadzony w ramach PKD Właściciela Sklepu: 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.

  3. Sklep z produktami cyfrowymi prowadzony jest w celu sprzedaży prezentowanych w nim Produktów i Usług, w szczególności:

– audytu,

– mentoringu,

– innych usług w szczególności w postaci: szkoleń i konsultacji,

– ebooków.

Informacje o prezentowanych w Sklepie Produktach, w szczególności o cenie, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

  1. Korzystanie z produktu będącego przedmiotem zamówień dozwolone jest jedynie w zakresie „dozwolonego użytku” określonego w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

  2. Za pośrednictwem Sklepu, właściciel zapewnia Klientowi możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci w szczególności ebooków w pliku pdf oraz innych produktów elektronicznych. Właściciel świadczy także na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną, polegające w szczególności na:

– mentoringu,

– przedstawieniu wytycznych po przeprowadzonym audycie,

– szkoleniach i konsultacjach.

Właściciel wykonuje również na zlecenie Klienta Audyt.

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

a) warunki i zasady składania Zamówień w ramach Sklepu,

b) zasady zawierania i realizacji Umów o dostarczanie treści cyfrowych, Umów świadczenia usług, umów Zlecenia, których przedmiotem są określone Produkty lub Usługi,

c) procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od tych Umów.

  1. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do zawarcia Umowy:

– o świadczenie usług drogą elektroniczną,

– zlecenia,

– o dostarczenie treści cyfrowej.

  1. Klient przed złożeniem zamówienia za pośrednictwem Sklepu, powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem. Jednocześnie z dokonaniem zamówienia Klient potwierdza, iż niniejszy regulamin zna oraz akceptuje zawarte w nim postanowienia. Oświadczenie to składane jest poprzez oznaczenie aktywnego pola, wyszczególnionego i widocznego w toku składania zamówienia.



II.DEFINICJE

Użyte w regulaminie definicje oznaczają odpowiednio:

  1. Sklep internetowy – serwis internetowy mieszczący się pod adresem internetowym https://www.alicja-strzelczak.pl/kategoria-produktu/bestsellery/

  2. Zamówienie – zakupiona w sklepie usługa w postaci audytu lub mentoringu bądź produkt cyfrowy w postaci ebooka;

  3. Umowa – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Właścicielem Sklepu:

a) w przypadku Produktu – umowa o dostarczenie treści cyfrowych (w postaci e-booka),

b) w przypadku Usługi – umowa:

– świadczenia usług drogą elektroniczną (mentoring), stanowiące usługę w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

– zlecenia (audyt).

  1. Klient – każda osobę dokonującą zamówienia;

  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Właścicielem sklepu czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jeżeli regulamin nie stanowi inaczej, przez konsumenta należy rozumieć również przedsiębiorcę na prawach konsumenta.

  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, zawierająca z Właścicielem Sklepu umowę w ramach Sklepu (z wyłączeniem przedsiębiorcy na prawach konsumenta)

  5. Audyt – proces badania stanu organizacyjnego przedsiębiorstwa audytowanego, w ramach którego audytujący:

– zostaje zameldowany jako gość obiektu w audytowanym przedsiębiorstwie, korzysta z noclegu bądź noclegów (w liczbie ustalonej z Klientem) oraz usług towarzyszących,

– po umożliwieniu dostępu przez Klienta, weryfikuje wewnętrzne procedury obowiązujące w obiekcie oraz sposób funkcjonowania tych procedur,

– zapoznaje się z ofertą audytowanego przedsiębiorstwa, w szczególności pod kątem funkcjonowania na portalach noclegowych (np. booking.com), ofert specjalnych, sposobu jej prezentacji w social mediach,

– bada dokumentację audytowanego przedsiębiorstwa; w szczególności umowy zawierane przez Klienta z kontrahentami, z pracownikami oraz z wykonawcami;

Szczegółowe zasady uczestnictwa w audycie określa regulamin audytu.

  1. Mentoring – Cykl 4 spotkań mentoringowych, mających na celu wsparcie Klienta w zakresie merytorycznym w przedmiocie biznesu polegającego na zarządzaniu apartamentami, przy czym przez spotkanie mentoringowe z Mentorem, należy rozumieć spotkanie, w którym uczestniczyć może maksymalnie do 5 Klientów, w czasie rzeczywistym, w ramach którego to spotkania Mentor przekazuje wiedzę z zakresu biznesu, prawa i marketingu w odniesieniu do zarządzania apartamentami. Czas trwania jednego spotkania mentoringowego obejmuje jedną godzinę zegarową (60 minut). Spotkania mentoringowe odbywają się za pośrednictwem aplikacji WhatsApp, Zoom bądź Telegram i mają charakter interaktywny. Szczegółowe zasady uczestnictwa w mentoringu określa regulamin mentoringu.

  2. Inne usługi świadczone drogą elektroniczną – konsultacje i szkolenia, które Właściciel sklepu prowadzi online – tj. za pośrednictwem aplikacji WhatsApp, Zoom bądź Telegram. Przed zakupem usługi, Właściciel sklepu określa czas przedmiot i sposób przeprowadzenia usługi.

  3. E-book – publikacja elektroniczna zawierająca treść cyfrową, zapisana w formacie pdf, stanowiąca utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – w przedmiocie najmu krótkoterminowego apartamentów i nieruchomości gościnnych. Szczegółowe zasady korzystania z ebooków określa regulamin e-booka.

  4. Formularz zamówienia – dokument znajdujący się pod adresem internetowym: https://www.alicja-strzelczak.pl/zamowienie/ (adres www), zawierający zestaw pytań dotyczących danych osobowych Klienta:

    • umożliwiających Właścicielowi sklepu kontakt z Nim,

    • określających preferencje Klienta co do Zamówienia,

    • zawierającym wzory zgód i oświadczeń dotyczących przetwarzania danych osobowych konsumenta;

  1. Wypełniony formularz – należy przez to rozumieć uzupełniony przez klienta formularz o informacje dotyczące jego osoby, o których mowa w pkt. f oraz z zaakceptowanymi przezeń zgodami, oświadczeniami i klauzulami,

  2. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem internetowym https://www.alicja-strzelczak.pl/regulamin/;

  3. Polityka prywatności – Polityka prywatności zawierająca zasady dotyczące ochrony danych osobowych w Sklepie internetowym, dostępna pod adresem internetowym: https://www.alicja-strzelczak.pl/polityka-prywatnosci/

  4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;

  5. Konto – usługa elektroniczna na platformie internetowej Sklepu, która umożliwia dostęp do oznaczonego indywidualną nazwą (loginem) i zabezpieczonego hasłem zbioru zasobów w systemie teleinformatycznym, dotyczących klienta, w którym gromadzone są dane oraz informacje o złożonych Zamówieniach w Sklepie internetowym. Usługa elektroniczna „Konto” świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony;

  6. Koszyk – element oprogramowania serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do nabycia, posiadający funkcjonalność umożliwiającą ustalenie lub modyfikację Zamówienia, w szczególności rodzaj lub ilość Produktów lub Usług;

  7. Płatność – wpłata na konto Właściciela Sklepu za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych;

  8. Rejestracja – procedura mająca na celu założenie konta w Sklepie, w ramach której Klient podaje dane osobowe wymagane przez Właściciela Sklepu;

  9. Zamówienie –  czynność faktyczna, polegająca na wyborze Produktu lub Usługi, złożenia oświadczenia woli, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia Umowy z Właścicielem Sklepu i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie;

  10. Operator płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012

  11. Dzień zapłaty – dzień uznania rachunku bankowego Właściciela Sklepu;

  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

  13. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;

  14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

  15. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;

  16. Kodeks postępowania cywilnego – ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego;

  17. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

 

III.WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Warunki, dające możliwość korzystania ze Sklepu, to:

– dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet,

– wyposażenie urządzenia w klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych,

– zainstalowany i aktualny system operacyjny,

– posiadanie pakietu oprogramowania – np. pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika,

– odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome,

– aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail,

– czytnik plików PDF- w razie zakupu e-booka,

– dostęp do aplikacji WhatsApp, Zoom bądź Telegram – w przypadku zakupu usługi Mentoringu albo Audytu.

  1. Do otwarcia i użycia plików stanowiących asortyment Sklepu niezbędne jest oprogramowanie: Microsoft Word i czytnik PDF.

  2. Właściciel sklepu nie odpowiada za nieprawidłowe lub ograniczone działanie urządzenia należącego do Klienta oraz zainstalowanego na nich oprogramowania, a także za brak dostępu do konta poczty e-mail Klienta ani za umieszczenie wiadomości Właściciela sklepu w skrzynce zawierającej wiadomości o charakterze spamu.

  3. Właściciel sklepu zapewnia środki techniczne, które służą zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów lub przez nieuprawnione osoby trzecie.

  4. Sklep działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego wyłączenia z przyczyn technicznych.

  5. Właściciel sklepu zapewnia prawidłowe działanie Sklepu. Klient ma możliwość poinformować Właściciela Sklepu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu na adres e-mail: alicjastrzelczakk@gmail.com Klient może skorzystać z pomocy technicznej w razie problemów dotyczących funkcjonowania strony internetowej Sklepu, wysyłając drogą elektroniczną zapytanie na wskazany adres e-mail.



IV.ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sklep działa w oparciu o zasady wynikające z niniejszego Regulaminu, zgodnie z obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami.

  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem, obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Właściciela Sklepu oraz osób trzecich.

  3. Produkty i usługi oferowane przez Właściciela Sklepu w Sklepie są co do zasady odpłatne. Wszystkie ceny produktów i usług podane na stronach Sklepu są cenami brutto (razem z podatkiem VAT).

  4. Właściciel Sklepu ma prawo do organizowania promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu.

  5. Właściciel Sklepu świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego również nieodpłatne Usługi Elektroniczne, w szczególności:

 

V.– umożliwienie Klientowi założenie i prowadzenie Konta,

 

VI.– umożliwienie Klientowi składania zamówień na Produkty w Sklepie Internetowym poprzez Formularz Zamówienia,

 

VII.– umożliwienie Klientom przesłania zapytania do Właściciela Sklepu poprzez Formularz Kontaktowy.

 

  1. Klient nie może korzystać z kont innych klientów oraz udostępniać swojego konta innym osobom. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.

  2. Produkty, teksty oraz inne treści prezentowane w Sklepie nie mogą być w całości ani w części powielane i rozpowszechniane. Zabrania się Klientowi udostępniać produkt elektroniczny innym podmiotom w zakresie wykraczającym poza dozwolony użytek osobisty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r.  o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zakupiony produkt nie może być również przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej. Powyższe nie uchybia  z wyjątkiem uprawnienia Klienta do korzystania z Produktów na własne potrzeby lub we własnej indywidualnej sprawie w następującym zakresie (pola eksploatacji):

VIII.– zapisu Produktu: zapis techniką cyfrową na Koncie Klienta, zapis na własnym dysku twardym, zapis na serwerze zewnętrznym (w chmurze Klienta) zabezpieczonej stosownym hasłem;

 

IX.– przesłanie przez Klienta produktu pocztą elektroniczną w ramach dozwolonego użytku osobistego;

 

X.– wydruku materiałów stanowiących Produkt.

  1. Właściciel Sklepu może pozbawić Klienta prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. korzystania ze Sklepu z naruszeniem przepisów prawa, dobrych obyczajów lub postanowień Regulaminu, kopiowania Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych Właściciela Sklepu, bądź udostępnienia ich osobom trzecim bez zgody Właściciela Sklepu, podania Właścicielowi Sklepu danych nieprawdziwych, niezgodnych z rzeczywistym stanem prawnym lub naruszających prawa osób trzecich, bądź też podejmowania prób naruszenia lub naruszania zabezpieczeń technicznych Sklepu.

 

XI.SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu można składać przez cały rok, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

  2. Przedmiotem zamówień w sklepie są w szczególności usługi (mentoring, audyt, szkolenia, konsultacje) i produkty w postaci treści cyfrowej (np. ebooki).

  3. Złożywszy zamówienie Klient otrzyma wygenerowaną automatycznie odpowiedź – potwierdzająca przyjęcie zamówienia. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z brakiem możliwości przyjęcia zamówienia do realizacji.

  1. Klient, składając zamówienie powinien umieścić w formularzu wszelkie niezbędne dane, pozwalające na jego poprawną identyfikację, do których należą w szczególności numer telefoniczny oraz adres e-mail. Warunkiem skuteczności złożenia zamówienia, jest wskazanie przez Klienta wszystkich danych, które pozwalają na jego prawidłową identyfikację.

  2. W efekcie złożenia zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenia złożonego zamówienia przez Prowadzącego Sklep – dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Klientem, a Właścicielem Sklepu.

  3. Każde zamówienie złożone w sposób właściwy – otrzymuje numer identyfikacyjny. Numer identyfikacyjny umożliwia określenie osoby Klienta oraz przedmiotu zamówienia.

 

 

XII.PROCEDURA ZAWARCIA I REALIZACJI UMOWY O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWEJ

 

  1. Celem rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o dostarczenie treści cyfrowej, należy złożyć Zamówienie za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym oraz przejść do procedury płatności dostępnej po przyciśnięciu przycisku „Kupuję i płacę”.

  2. Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, potwierdza, że jest świadomy, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi Sklepu zapłaty.

  3. Umowa o dostarczenie treści cyfrowej między Klientem a Właścicielem Sklepu zostaje zawarta wskutek dokonania płatności przez Klienta.

  4. Umowa o dostarczenie treści cyfrowej ma charakter jednorazowy.

  5. Zakupiony przez Klienta produkt jest dostępny do ściągnięcia w wiadomości e-mail do Klienta z aktywnym linkiem, pod którym może on uzyskać dostęp do zakupionego produktu. Jeśli jednak w opisie produktu na stronie Sklepu wskazano inny termin dostawy produktu, obowiązują zasady wskazane w opisie oferty.

  6. Treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi z chwilą wysłania wiadomości, o której mowa pkt. 5.

  7. Właściciel Sklepu nie świadczy na rzecz Klienta dodatkowej pomocy przy z korzystaniu z Produktu.



XIII. PROCEDURA ZAWARCIA I REALIZACJI UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG, UMOWY ZLECENIA

  1. Za pośrednictwem Sklepu Właściciel Sklepu świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną. W Sklepie dostępne są usługi elektroniczne:

  1. nieodpłatne, takie jak: konto;

  2. odpłatne, takie jak: audyt, mentoring, konsultacje, szkolenia.

  3. Założenie Konta nie jest konieczne do dokonania zamówienia w Sklepie. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza rejestracji, kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” oraz potwierdzeniu chęci utworzenia Konta.

  4. Zakup usługi rozpoczyna się od wyboru kliknięcia przycisku „dodaj do koszyka”.

  5. W celu realizacji płatności, Klient wybiera przycisk „przejdź do płatności” oraz uzupełnia formularz o stosowne dane.

  6. Klient podejmuje decyzję o dokonaniu płatności i zawarciu umowy, wybierając przycisk „kupuję i płacę”. Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, potwierdza że jest świadomy, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi zapłaty.

  7. Termin wykonania poszczególnych usług został określony w regulaminach poszczególnych usług. W przypadku braku informacji o terminie realizacji usługi, wynosi on 6 miesięcy od dnia zakupu.

  8. W wyjątkowych przypadkach, termin o którym mowa w pkt. 6 może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. Klient może wówczas skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu wpłaconych środków.

 

XVI.ODPOWIEDZIALNOŚĆ WŁAŚCICIELA SKLEPU, ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Właściciel sklepu jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi produktu wolnego od wad oraz do świadczenia usług w sposób staranny i należyty.

  2. Właściciel sklepu ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli dostarczony produkt ma wadę fizyczną lub prawną bądź jeśli usługa wykonana będzie w sposób nienależyty.

  3. Konsumentowi, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu czternastu (14) dni na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 5. Okres odstąpienia od umowy zawartej na odległość rozpoczyna się z dniem złożenia zamówienia. Klient może odstąpić od umowy, składając Właścicielowi Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Klient może odstąpić od umowy poprzez formularz odstąpienia od umowy, dostępny tutaj. Skorzystanie z formularza stanowi jedynie zalecenie, a jego niewykorzystanie w procesie odstąpienia od umowy nie skutkuje nieważnością czynności odstąpienia.

  4. Po odstąpieniu od umowy przez Klienta, Właściciel sklepu zwraca Klientowi, o którym mowa w ust. 2, jego wpłatę w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwrot ceny następuje poprzez wpłatę na wskazany przez Klienta nr rachunku bankowego lub przekazem pocztowym na wskazany adres, w zależności od opcji wybranej przez Klienta podczas zamawiania produktu.

  5. Jeżeli klient będący konsumentem wyrazi zgodę na:

– rozpoczęcie świadczenia zamówionej usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy dotyczącej tych usług (który wynosi 14 dni) – w przypadku odstąpienia ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do momentu dokonania tej czynności,

– spełnienie świadczenia (otrzymanie treści cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym) przed upływem terminu uprawniającego do odstąpienia od umowy i jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że po otrzymaniu treści nie będzie przysługiwało mi prawo do odstąpienia od umowy – w przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy o dostarczenie treści cyfrowej, ma on obowiązek zapłaty za spełnione świadczenie.

6. W sytuacji stwierdzenia przez Klienta:

– wady produktu,

– nienależytego wykonania usługi,

powinien on poinformować o tym fakcie Właściciela Sklepu, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą bądź nienależytym świadczeniem usługi lub składając oświadczenie stosownej treści

  1. Odpowiedzialność Właściciela Sklepu względem Klienta będącego Konsumentem regulują przepisy ustawy z dnia 30.05.2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r poz. 827) oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

  2. W celu złożenia reklamacji Klient ma możliwość skorzystania z formularza reklamacyjnego, który udostępniany jest tutaj. Klient ma możliwość  skontaktować się z Właścicielem Sklepu, zarówno za pośrednictwem poczty tradycyjnej, jak i poczty elektronicznej.

  3. Reklamacja powinna zawierać odpowiednio:

– okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,

– żądania sposobu doprowadzenia Produktu bądź usługi do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy,

– dane kontaktowych składającego reklamację,

– datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia Usług bądź datę dostarczenia produktu cyfrowego,

– podpis reklamującego (w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej).

  1. Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania reklamacji. Informacje te mają jednak formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

  2. Reklamacje zgłaszane przez Klientów będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od momentu ich zgłoszenia.

  3. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji za pomocą poczty elektronicznej (e-mail).

  4. W razie skutecznego odstąpienia od umowy bądź w sytuacji uwzględnienia reklamacji Faktura korygująca po rozwiązaniu umowy zostanie wystawiona przez Właściciela Sklepu w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.

  5. Szczegółowe informacje dotyczące uprawnień Klienta można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Prawa Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

  6. Zasady rękojmi za wady oraz odpowiedzialności za nienależyte świadczenie Usług Właściciela Sklepu regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

  7. Rozwiązanie umowy pozostaje bez wpływu na wcześniejsze – zrealizowane lub złożone – Zamówienia.

 

XVII.PŁATNOŚCI W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie są wskazane na stronie Sklepu. Są one umożliwiane Klientowi podczas składania zamówienia i obejmują: przelew elektroniczny i płatność online za pośrednictwem Operatora płatności.

  2. W przypadku wyboru przez Klienta wyboru płatności przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie, otrzyma on wiadomość e-mail z danymi do przelewu.

  3. Do Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub firmowa) w wersji elektronicznej, a następnie – przesyłana automatycznie na adres e-mail wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia.

  4. Właściciel sklepu w każdym czasie może dokonać zmiany cen Produktów i Usług prezentowanych w Sklepie, wprowadzić nowe Produkty i Usługi, wycofywać Produkty i Usługi oraz przeprowadzać promocje. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.

  5. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony i określony każdorazowo w regulaminie promocji. Rabaty i promocje nie sumują się.



X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Właściciel Sklepu.

  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celach obsługi konta, realizacji zamówienia jak również ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.

  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności.

  4. Właściciel Sklepu informuje, a Klient przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z ryzykiem pozyskania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. W celu zminimalizowania zagrożeń, Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, takie jak: programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne.

 

XI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Wszelkie spory związane z produktami nabytymi w ramach Sklepu i usługami świadczonymi przez Właściciela Sklepu będą rozstrzygane przez sądy powszechne.

  2. Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient ten może w szczególności:

– zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

– zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Właścicielem Sklepu,

– skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow

 

XVIII.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta stosuje się odpowiednio w przypadku zakupów, dokonywanych przez Klientów, będących konsumentami.

    2. Właściciel sklepu informuje o zmianie lub wydaniu nowego regulaminu za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Zmiany w regulaminie wywołują skutek – w braku odmiennego zastrzeżenia – od dnia zamieszczenia informacji o zmianie. Nowe postanowienia regulaminu stosowane są do zamówień złożonych po dniu ich wejścia w życie.

    3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie, stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Zapisz się do newslettera

i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami!


© 2024 Alicja Strzelczak Consulting. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl sklepy internetowe Szczecin

Powiadom o dostępności Poinformujemy Cię, gdy artykuł pojawi się na magazynie. Podaj nam swój adres e-mail oraz ilość produktów.